مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 23:302023-09-07سياسي

وزیر کشور: اربعین زمینه ساز ظهور امام مهدی(عج) است


وزیر کشور برگزاری باشکوه اربعین را تنها با حضور همه جانبه و همدلی مردم و دولت میسر دانست و تاکید کرد: در کنار تلاش و اهتمام و کار میدانی دولتمردان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، وزیر کشور کنکره اربعین را زمینه ساز ظهور امام مهدی(عج) دانست و گفت: برگزاری باشکوه این آیین بزرگ، نمونه بارز همکاری دولت و مردم است.

احمد وحیدی روز سه شنبه پس از بازدید از پایانه شهید سلیمانی مرز مهران، پایانه مسافربری برکت و همچنین گفتگو با زوار، در مراسم مراسم سنتی چمر به مناسبت اربعین حسینی(ع) در پایانه مسافربری برکت شرکت کرد.

وزیر کشور در این آیین با قدردانی از همه دست اندرکاران اربعین در استان های زائر پذیر و مردم، گفت: به لطف خداوند متعال و با همکاری مردم سال به سال شاهد برگزاری پرشکوه تر اربعین حسینی هستیم.

وی افزود: نهضت عاشورا در طول تاریخ جریان دارد و امروز مردم ولایت مدار و زوار عتبات عالیات ادامه دهنده رسالت حضرت زینب( س) هستند که حرکت در این مسیر افتخاری بزرگ برای همه است.

وحیدی تصریح کرد: زیارت عتبات عالیات زیارتی بی نظیر که برگرفته از ارزش الهی است و سال به سال با اهتمام همه شاهد برگزاری باشکوه تر این کنگره عظیم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: اربعین زمینه ساز ظهور امام مهدی(عج) است

وزیر کشور: اربعین زمینه ساز ظهور امام مهدی(عج) است