مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:562023-09-18سياسي

شهادت؛ پاداش جوان 24 ساله شیرازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، زهرا اولادی، مادر شهید اولادی درباره فرزند شهیدش گفت: امیررضا متولد سال 1377 بود که تحصیلات خود را در رشته مکانیک خودرو در دانشگاه به اتمام رساند اما از آنجایی که به نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا بسیار معتقد بود، با بسیج همکاری فعالی داشت تا اینکه در تاریخ 31 شهریورماه سال 1401 توسط اغتشاشگران در شیراز به شهادت رسید.

  وی با بیان اینکه امیررضا 14 سال در بسیج خدمت کرد، اظهار داشت: فرزند شهیدم حتی زمانی که به سن تکلیف نرسیده بود، اهتمام فراوانی به انجام واجبات اعم از نماز و روزه داشت و قرآن را به لحن بسیار زیبایی تلاوت می کرد.

  زهرا اولادی که خود معلم و استاد قرآن است، افزود: فرزند شهیدم سه ویژگی بسیار شاخص داشت که به نظر همین سه ویژگی موجب توفیق شهادت ایشان شد؛ یکی شوخ طبعی و گشاده رویی، دوم شجاعت و نترس بودنش و سوم اینکه هیچ دلبستگی به این دنیا نداشت.

  مادر شهید اولادی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه مسئله عفاف و حجاب برای خانواده های شهدا بسیار مهم است، ابراز امیدواری کرد که خداوند تمام جوانان این مرز و بوم را حفظ کرده و همه آن ها تبدیل به یاران امام زمان (عج) شوند.

  وی با بیان اینکه انقلاب و اسلام هنوز نیاز به ایثار و فداکاری دارد، افزود: خانواده شهدا غریب هستند اما شهدای امنیت بسیار غریب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت؛ پاداش جوان 24 ساله شیرازی

شهادت؛ پاداش جوان 24 ساله شیرازی