مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-09اجتماعي

گزارش ایسنا از آخرین وضعیت مرزهای خوزستان


با گذشت بیش از دو روز از اربعین حسینی روند بازگشت زوار از مرزهای خوزستان همچنان ادامه دارد و البته در این میان هنوز عده ای از زوار ایرانی و خارجی به قصد زیارت عتبات عالیات در حال خروج از مرزها هستند.

- براساس آخرین آمار تردد ارائه شده از مرزهای خوزستان از 27 مردادماه تا پایان روز 17 شهریورماه (یک تا 22 صفر)، تردد بیش از 2 میلیون و 500 هزار زائر به ثبت رسیده است و البته روند ورود و خروج زوار همچنان ادامه دارد.

در این زمینه ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه اربعین استان خوزستان در مرز شلمچه در گفت و گو با ایسنا، گفت: بیش از 90 درصد از پارکینگ شلمچه خالی شده است و عمده زائران از این مرز بازگشته اند.

وی، در خصوص آخرین وضعیت مرز شلمچه افزود: در حال حاضر روند بازگشت زوار از مرز شلمچه مطلوب است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

فرمانده قرارگاه اربعین استان خوزستان در مرز شلمچه گفت: برای بازگشت زوار از مرز شلمچه علاوه بر اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی، قطار نیز وجود دارد و مشکلی در بازگشت زوار از مرز شلمچه نیست.

حیاتی ادامه داد: تقریبا روند بازگشت زوار رو به اتمام است و تردد از این مرز نیز روان است.

همچنین محمد خانچی فرمانده قرارگاه اربعین استان خوزستان در مرز چذابه در گفت و گو با ایسنا، گفت: بیش از 95 درصد از پارکینگ چذابه خالی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از آخرین وضعیت مرزهای خوزستان

گزارش ایسنا از آخرین وضعیت مرزهای خوزستان