مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-31سياسي

مطالبه گری از شرکت سرب و روی ملی ایران تا احقاق حقوق کارگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، علی رضا جراحی دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی زنجان در خصوص درخواست کارگران سرب و روی زنجان گفت: - دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی زنجان در خصوص درخواست کارگران سرب و روی گفت: قرارگاه به موضوع شرکت سرب و روی ملی ایران ورود خواهد کرد و تا حل شدن ماجرا مطالبه گری را ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، علی رضا جراحی دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی زنجان در خصوص درخواست کارگران سرب و روی زنجان گفت: پس از تجمع کارگران سرب و روی زنجان در مقابل استانداری، با نمایندگان کارگری صحبت کردیم و بعد از بررسی و همچنین جلسه با مسئولین استانی مربوطه به جمع بندی های خوبی رسیدیم.

وی افزود: قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی زنجان به موضوع شرکت سرب و روی ملی ایران ورود خواهد کرد و تا حل شدن ماجرا مطالبه گری را ادامه می دهد.

جراحی اظهار کرد: خواسته ی مشخص کارگران، ماده 52 قانون کار (سختی زیان آور) و شفافیت در شرکت است که باید گفت این دو امر در مجموعه قرارگاه به صورت تخصصی در حال پیگیری است.

وی در پایان یادآور شد: نتایج پیگیری های قرارگاه به استحضار مردم و کارگران شریف مجموعه خواهد رسید، در صورتی که نتیجه بررسی ها نشان دهد کارگران شرکت حقوقشان تضییع شده است، قرارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری از شرکت سرب و روی ملی ایران تا احقاق حقوق کارگران

مطالبه گری از شرکت سرب و روی ملی ایران تا احقاق حقوق کارگران