مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-23سياسي

قانون سربازی اصلاح می شود/ بودجه صدا و سیما افزایش می یابد


سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: با هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به اصلاح قانون سربازی یکسری اقدامات را مدنظر قرار دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن زنگنه در تشریح مصوبات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، گفت: کمیسیون تلفیق در طول 41 روز و نزدیک به شش هفته کاری به بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم پرداخت که بخش عمده آن به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه البته مواردی مربوط به حوزه فرهنگ، آموزش عالی، سیاست خارجی، ساختارهای اداری و حقوق و دستمزد باقیمانده است، ادامه داد: همچنین برخی بخش ها مربوط به شرکت های دولتی، پروژه های تملک دارایی سرمایه ای، رابطه مالی دولت و نفت، بحث ارز و یارانه و حقوق و دستمزد مراعا مانده که هفته آینده بررسی می شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: با مصوبه کمیسیون تلفیق یک درصد از هزینه های بودجه ای شرکت های دولتی مندرج در پیوست 3 قانون بودجه به مسائل حوزه فرهنگ و هنر اختصاص پیدا می کند، به این معنا که مقرر شد یک درصد به تمام دستگاه هایی که به نحوی فرهنگی و هنری محسوب می شوند در طول برنامه اختصاص پیدا کند که بر اساس بودجه سال 1402 حدود 20 تا 22 همت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون سربازی اصلاح می شود/ بودجه صدا و سیما افزایش می یابد

قانون سربازی اصلاح می شود/ بودجه صدا و سیما افزایش می یابد