مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 21:452023-08-25سياسي

ساده اندیشی است اتفاقات پارسال را مسئله داخلی بدانیم


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مسئله مقابله با بدحجابی باید با تدبیر و یک سیاست جامع به پیش رود و نباید به دوقطبی و درگیری های مصنوعی تن دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در یاداوره 161  شهید پایگاه شهید رجایی شهر کاشان با بیان اینکه در شرایط جنگ ترکیبی جهاد تبیین مهمترین راهبرد و الگوی دفاعی است، اظهار کرد: شهید بهترین مصداق از جهاد تبیین است چرا که شهادت خط فاصل حق و باطل را مشخص می کند و شهدا امروز مهمترین مولفه قدرت نرم ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه حفظ ارزش های دینی در وصیت نامه بیشتر شهدا مورد تاکید بوده است، گفت: امروز نیز پاسداشت هویت دینی جامعه به ویژه ارزش هایی همچون عفاف و حجاب وظیفه ای است که روی دوش علاقه مندان به شهدا قرار دارد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اغتشاشات سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: ساده اندیشی است اگر اتفاقات سال گذشته را یک مسئله داخلی بدانیم بلکه این اغتشاشات با برنامه ریزی گسترده از سمت دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی و پادویی جبهه نفاق راه اندازی شد تا جمهوری اسلامی را درگیر یک جنگ تمام عیار داخلی کنند اما با بصیرت ملت انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی این توطئه خطرناک خنثی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده اندیشی است اتفاقات پارسال را مسئله داخلی بدانیم

ساده اندیشی است اتفاقات پارسال را مسئله داخلی بدانیم