مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-26اقتصادي

واگذاری زمین به ساکنان روستاهای گناباد 14 درصد افزایش یافت


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد گفت: 120 قطعه زمین از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برای احداث واحد مسکونی به متقاضیان مناطق روستایی این شهرستان واگذار شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه دولت گذشته رشد 14 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ابوالفضل شاکری اظهار کرد: یک هزار و 188 واحد روستایی در شهرستان گناباد نیز طی 2 سال گذشته تسهیلات ساخت مسکن دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: شهرستان گناباد با جذب 2 هزار و 141 تن قیر برای آسفالت معابر روستایی طی همین مدت رتبه نخست استان خراسان رضوی را از این نظر کسب کرد، درحالیکه در 2 سال پایانی دولت دوازدهم حدود یک چهارم این میزان قیر جذب شده بود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد اضافه کرد: 17 کیلومتر از جاده های روستایی گناباد بیشتر در روستاهای دور افتاده و محروم نظیر کلاته کلوخ، کبوترکوه، زیرجان و غیره روکش آسفالت انجام شده است.

شاکری گفت: با پرداخت 130 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد فناوری شهرستان گناباد در 2 سال ابتدای دولت سیزدهم، 310 شغل ایجاد شد که این میزان در مقایسه با دولت قبل رشد زیادی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین به ساکنان روستاهای گناباد 14 درصد افزایش یافت

واگذاری زمین به ساکنان روستاهای گناباد 14 درصد افزایش یافت