مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-25سياسي

خدا و نماز محوری اساس کار کارمندان دولت باشد


اگر خدا محوری و نماز محوری در وجود کارمندان ادارات به وجود بیاید شاهد اتفاقات مثبتی در کارها خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری ظهر جمعه در اولین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان با حضور رییس ستاد اقامه نماز و رییس بنیاد مهدویت استان همدان اظهار کرد: نماز در آیه 41 سوره حج آمده است کسانی که مکنت پیدا می کنند کسانی هستند که نماز را اقامه می کنند.

وی افزود: نماز بسیار مهم است چه در ادارات و چه در مدارس اگر نماز به معنی واقعه کلمه در جامعه اقامه شود از بسیاری از آسیب ها جلوگیری می شود.

امام جمعه فامنین با بیان اینکه اگر ارزش های انسانی را فارغ از دین بررسی کنیم همه این ارزش ها در نماز نهفته است، گفت: اگر ارزش ها را بشماریم عبارتند از رعایت حقوق دیگران، عدالت و عادل بودن و بهداشت که ارزش دیگر است.

حجت الاسلام غفاری خاطرنشان کرد: نکته مهمی که در نماز وجود دارد اگر در زندگی شخصی، فردی و اجتماعی ما جریان پیدا کند باعث می شود انسان خدا محور شود.

وی با بیان اینکه باید برای نماز برنامه داشته باشیم، بیان کرد: یکی از این برنامه ها نگاه ویژه به مدارس است و دشمن برای مدارس ما برنامه ریزی کرده و اگر بتوانیم نوجوانان و جوانان را به نماز سوق دهیم از آسیب های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدا و نماز محوری اساس کار کارمندان دولت باشد

خدا و نماز محوری اساس کار کارمندان دولت باشد