مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-11اقتصادي

صادرات گیاهان زینتی گیلان به آسیای میانه


رییس جهاد کشاورزی گیلان، از صادرات انواع درخت و درختچه های تولیدی گیلان به کشورهای آسیای میانه خبرداد و گفت: شرق گیلان یکی از مراکز تولید گل و گیاه و درختچه های زینتی است که جایگاه ملی و بین المللی دارد.

- ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان، از صادرات انواع درخت و درختچه های تولیدی گیلان به کشورهای آسیای میانه خبرداد و گفت: شرق گیلان یکی از مراکز تولید گل و گیاه و درختچه های زینتی است که جایگاه ملی و بین المللی دارد.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت های بالای گیلان در حوزه تولیدات کشاورزی، اظهار کرد: با توجه به اقلیم مناسب و آب کافی و خاک حاصلخیز، یکی از استان های شاخص در تولید محصولات کشاورزی هستیم.

وی یکی از ظرفیت های بخش کشاورزی گیلان را در تولید گل و گیاه زینتی دانست و افزود: در حال حاضر شرق گیلان یکی از مراکز تولید گل و گیاه و درختچه های زینتی است که جایگاه ملی و بین المللی دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان در ادامه از احداث شهرک گلخانه ای با محوریت تولید گل و گیاه زینتی در شهرستان لنگرود خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت تعرفه زمین، این آمادگی در جهاد کشاورزی استان و شرکت شهرک های کشاورزی - گلخانه ای وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات گیاهان زینتی گیلان به آسیای میانه

صادرات گیاهان زینتی گیلان به آسیای میانه