مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:202023-08-27سياسي

دستاوردهای جدید ارتش رونمایی می شود


دستاوردهای جدید ارتش جمهوری اسلامی در حوزه های زمینی، دریایی، هوایی و پدافند رونمایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش درباره دستاوردهای جدید نیروهای مسلح، اظهار داشت: شناخت تهدیدات ایجاب می کند تا خودمان را به ابزاری مجهز کنیم تا پاسخ تهدیدات آینده را دهیم.

وی با بیان اینکه پهپادها در جنگ های چند سال گذشته و امروز اثرگذار بوده اند، افزود: طی روزهای اخیر دستاوردهای جدیدی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد که یکی از آن ها پهپاد مهاجر 10 است و دستاوردهای صنایع دفاعی کشورمان قابلیت های بالایی دارند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه دستاوردهای جدید نیروهای مسلح می توانند نیازمندی های ما را برای مقابله با تهدیدات آینده تأمین کنند، گفت: پهپاد مهاجر 10 دارای 24 ساعت مداومت پروازی است و می تواند مهمات زیادی را با خود حمل کند، همچنین این پهپاد هوشمند است.

وی سپس درباره دستاوردهای جدید ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: قطعاً در حوزه های زمینی، دریایی، هوایی، و پدافند دستاوردهای جدیدی را رونمایی خواهیم کرد.

امیر سیاری اضافه کرد: همچنین در حوزه های جدید نبرد همچون پهپاد، جنگ الکترونیک، سایبری، سلاح، تجهیزات و مهمات حتماً دستاوردهای خوبی را در زمان خاص خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای جدید ارتش رونمایی می شود

دستاوردهای جدید ارتش رونمایی می شود