مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-05حوادث

قتل برای سرقت طلا به ارزش7 میلیارد ریال در نطنز


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مرد جوانی که پیرزن 86 ساله ای را به قتل رساند و طلاهای همراهش به ارزش 7 میلیارد ریال را به سرقت برده بود خبر داد.

-  حسین تُرکیان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: فردی به پلیس آگاهی شهرستان نطنز مراجعه و عنوان کرد 11 روز پیش وقتی به منزل مادر 86 ساله اش که به تنهایی زندگی می کرد، می رود متوجه می شود که او در بسترش فوت کرده است.

وی افزود: این فرد بدون اطلاع به پلیس و اورژانس با حضور عوامل شهرداری جسد را به سردخانه منتقل و پس از اینکه یکی از پزشکان جواز دفن را به علت سکته قلبی صادر می کند او را به خاک می سپارند اما بعد از مراسم خاکسپاری طلاهای مادرش که بیش از 7 میلیارد ریال ارزش داشته و همیشه همراه مادرش بوده را نمی یابد و احتمال می دهند که مادرشان توسط یک سارق به قتل رسیده باشد.

ترکیان بیان کرد: پس از اظهارات این فرد بلافاصله پرونده ای در اداره جنایی پلیس آگاهی تشکیل و تیمی از کارآگاهان پس از هماهنگی با مرجع قضایی در منزل متوفی حضور یافته و به دقت تمام محل را مورد بررسی قرار دادند که در جریان بررسی صورت گرفته انگشتر نقره ای که همیشه همراه فرد متوفی بوده در راهروی منزل کشف و ظن کارآگاهان به سرقت طلاجات منجر به فوت ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل برای سرقت طلا به ارزش7 میلیارد ریال در نطنز

قتل برای سرقت طلا به ارزش7 میلیارد ریال در نطنز