مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 20:502023-08-23سياسي

اربعین، ایلام را به قطب فرهنگی کشور تبدیل می کند


استاندار ایلام با بیان اینکه اربعین به عنوان یک موهبت الهی فرصتی بی نظیر برای توسعه ی اقتصادی استان است، گفت: اربعین، ایلام را به قطب فرهنگی کشور تبدیل می کند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه اربعین به عنوان یک موهبت الهی فرصتی بی نظیر برای توسعه ی اقتصادی استان است، گفت: اربعین، ایلام را به قطب فرهنگی کشور تبدیل می کند.

دکتر حسن بهرام نیا امروز چهارشنبه، یکم شهریور، در آستانه ی هفته ی دولت، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی شهیدرجایی و باهنر و همه ی شهدای کشور، اظهار کرد: فتنه های پی درپی دشمن، خللی در اراده ی پولادین مردم کشور برای ادامه ی راه انقلاب ایجاد نکرد و خواب آنان تعبیر نشد و نتوانستند مانع از توسعه ی همه جانبه ی کشور شوند.

وی با اشاره به رشد و توسعه ی کشور پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: پس از انقلاب اسلامی ما حتی لحظه ای ایستایی نداشتیم و این نمونه ی بی بدیلی از عزم و اراده ی این ملت است.

استاندار ایلام با اشاره به نقش آفرینی جوانان این مرز و بوم برای توسعه و پیشرفت کشور در همه ی حوزه ها، خاطرنشان کرد: مردم ایران به تاسی از امام حسین(ع) در راستای آرمان الهی از جان خود گذشتند و در این مسیر جوانان بسیاری به شهادت رسیدند و امروز به برکت خون شهدا و خانواده ی معظم شهداست که ایران اسلامی به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین، ایلام را به قطب فرهنگی کشور تبدیل می کند

اربعین، ایلام را به قطب فرهنگی کشور تبدیل می کند