مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-13اقتصادي

فروش آیفون 12 در فرانسه به دلیل تشعشع بالا متوقف می شود


وزیر اقتصاد دیجیتال فرانسه اعلام کرد: اپل باید فروش مدل آیفون 12 در فرانسه را به دلیل سطح تشعشع بالاتر از حد مجاز متوقف کند.

- وزیر اقتصاد دیجیتال فرانسه اعلام کرد: اپل باید فروش مدل آیفون 12 در فرانسه را به دلیل سطح تشعشع بالاتر از حد مجاز متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژان نوئل بارو در مصاحبه ای با روزنامه لوپاریسین گفت: دیده بان تشعشعات فرانسه (ANFR) پس از انجام آزمایشاتی که نشان داد نرخ جذب ویژه (SAR) این گوشی کمی بالاتر از حد مجاز قانونی است، اپل را از تصمیم خود برای ممنوعیت فروش آیفون 12 مطلع کرد.

بارو گفت که یک به روزرسانی نرم افزاری برای رفع مشکلات تشعشعات مرتبط با این مدل که شرکت آمریکایی اپل از سال 2020 به فروش گذاشته، کافی است.

وی با بیان این که انتظار می رود اپل ظرف مدت دو هفته پاسخ دهد، افزود: اگر آنها در این باره کوتاهی کنند، آماده ام دستور فراخوان همه گوشی های آیفون 12 که در دست مردم است را صادر کنم.

مقررات برای همه از جمله غول های فناوری، یکسان است.

اتحادیه اروپا محدودیت های ایمنی برای مقادیر SAR مرتبط با قرار گرفتن در معرض تلفن های همراه تعیین کرده است که طبق مطالعات علمی می تواند خطر ابتلا به برخی از انواع سرطان را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش آیفون 12 در فرانسه به دلیل تشعشع بالا متوقف می شود

فروش آیفون 12 در فرانسه به دلیل تشعشع بالا متوقف می شود