مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-28سياسي

تنها راه امیدآفرینی برای مردم خدمت صادقانه به آنها است


معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: تنها راه امیدآفرینی برای مردم خدمت صادقانه به آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدرضا جان نثاری شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی و خدماتی در تمام استان اصفهان باید نهایت همکاری و سپاس را برای هر چه پرشکوه تر برگزار شدن این مراسم داشته باشند.

وی با اشاره به برخی تغییرات مدیریتی در سطح استان و شهرستان کاشان ابراز داشت: در برهه هایی از زمان برخی از شهرداران کاشان نگاه ارزشی لازم را به این شهر نداشتند که از شهردار جدید کاشان می خواهیم با توجه به سابقه درخشان و نگاه جهادی خود در این زمینه با یک دید و نگاه ارزشی و انقلابی نسبت به مدیریت شهر کاشان اقدام کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید مدیران و مسئولین استانی و شهرستان ها دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو کنند، تصریح کرد: لازم است این مهم در دیدارهای رو در رو با مردم و همچنین مصاحبه با خبرنگاران به نحو مطلوب انجام گیرد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد توطئه و ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین گفت: مدیران نباید اجازه دهند که حتی شهید و جلاد عوض شود چراکه این موضوع باعث عواقب خطرناکی برای کشور می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه امیدآفرینی برای مردم خدمت صادقانه به آنها است

تنها راه امیدآفرینی برای مردم خدمت صادقانه به آنها است