مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 20:352023-09-13سياسي

آیت الله علم الهدی: آزادراه «حرم تا حرم» شاه کلید حل مشکل حمل ونقل زائران


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در حوزه حمل ونقل زائران، شاه کلید تسهیل امور آن است که اجرای کامل پروژه طرح آزادراه حرم تا حرم در اولویت قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار فرماندار، با مجمع هتلداران استان، اظهار کرد: اینکه جاده، ریل و ظرفیت اسکان توسعه پیدا کند خوب است، اما یکی از چالش های موجود آن است که با عنوان خارجی بودن، به زائران خارجی اجحاف می شود.

هیچ مبنای منطقی و عقلانی وجود دارد که نرخ اسکان در هتل ها برای زائران خارجی به چند برابر نرخ معمول و یا با ارزهای خارجی حساب شود.

وی افزود: مسئله مدیریت جریان خدمت رسانی به زائران ظرافت هایی که دارد که رسیدگی به آن در حیطه اختیارات و توانمندی های دستگاه های اجرایی است.

این مسائل موضوعاتی نیستند که بخواهید با درگیرکردن نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی، نظارت را توسعه بدهید.

باید روال کار از ابتدا توسط مدیران به گونه ای اصلاح شود که امکان تخطی و تخلف از اساس وجود نداشته باشد و کار به جایی نرسد که تیم های نظارتی متعدد از امکانات سازمان ها هزینه کنند و در انتها هم خروجی معکوس داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این نکته را در همه حال در نظر داشته باشید که این زائری که خود را به مشهد رسانده است، ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: آزادراه «حرم تا حرم» شاه کلید حل مشکل حمل ونقل زائران

آیت الله علم الهدی: آزادراه «حرم تا حرم» شاه کلید حل مشکل حمل ونقل زائران