مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 20:302023-08-30اقتصادي

آخرین روز هفته دولت در خراسان جنوبی چه گذشت؟


افتتاح و کلنگ زنی 16 طرح گازرسانی در سرایان، افتتاح پروژه آسفالت معابر روستایی، پروژه های شهرداری بیرجند، تحویل اسناد مالکیت روستایی و شهری از مهم ترین برنامه های آخرین روز هفته دولت در خراسان جنوبی بود.

- خبرگزاری فارس – خراسان جنوبی؛ هفته دولت به آخرین روز خود رسید و طی این هفته در مجموع افتتاح و کلنگ زنی 987 پروژه در استان با حضور مسؤولان انجام شد که از این تعداد 54 پروژه کلنگ زنی و 933 پروژه افتتاح شد، اعتبار 54 پروژه کلنگ زنی بیش از 80 هزار میلیارد تومان و هزینه انجام شده برای پروژه ها 6 هزار و 600 هزار تومان و مجموع اعتبار پروژه های کلنگ زنی و قابل افتتاح 87 هزارو 39 میلیارد تومان اعلام شده است.

اما در آخرین روز از هفته دولت استاندار خراسان جنوبی در سفر به شهرستان سرایان 68 طرح عمرانی و خدماتی را افتتاح و کلنگ زنی کرد، جواد قناعت در پایان این سفر با خانواده گرانقدر شهیدان علی و حسین رحیمی دیدار و گفت وگو کرد.

این دیدار با حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مدیران انجام شد.

افتتاح و کلنگ زنی 16 پروژه گازرسانی در سرایان آیین افتتاح و کلنگ زنی 16 طرح گازرسانی در سطح شهرستان سرایان به صورت همزمان در مجتمع دامداران برگزار شد، اعتبار هزینه شده برای پروژه های افتتاحی و پیش بینی شده برای پروژه هایی که کلنگ زنی می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین روز هفته دولت در خراسان جنوبی چه گذشت؟

آخرین روز هفته دولت در خراسان جنوبی چه گذشت؟