مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-02حوادث

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری از 900 نفر در آذربایجان شرقی


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری چهار نفر از اعضای باند کلاهبرداری حرفه ای به مبلغ شش هزار میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان خبر داد و گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری چهار نفر از اعضای باند کلاهبرداری حرفه ای به مبلغ شش هزار میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان خبر داد و گفت: شاکیان این پرونده از شهرهای مختلف کشور بودند.

سردار علی محمدی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شهرستان های تبریز، میاندوآب، بناب، مراغه، خوی، قم، تهران و سایر شهرستان ها مبنی بر کلاهبرداری وجوه نقد، بررسی موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان طی بررسی های تخصصی با جمع آوری مدارک میدانی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده هویت اعضای اصلی باند کلاهبرداران شناسایی و با اخذ دستورات قضایی متهمان در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان خوی آذربایجان غربی دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات صورت گرفته و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری به مبلغ شش هزار میلیارد ریال از 900 نفر با عنوان سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری از 900 نفر در آذربایجان شرقی

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری از 900 نفر در آذربایجان شرقی