مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 02:352023-08-22بين الملل

حضور بایدن در اجلاس گروه 20 در پایتخت هند


کاخ سفید از حضور رییس جمهور آمریکا در اجلاس گروه 20 در ماه آینده میلادی در دهلی نو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد، جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا در اجلاس سران گروه 20 که ماه آینده میلادی در دهلی نو، پایتخت هند برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ، جیک سالیوان ، مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت، بایدن در حاشیه اجلاس گروه 20 ، نشست ها ومذاکراتی را با دیگر رهبران با محوریت تغییرات آب وهوایی، جنگ اوکراین و مسائل دیگر خواهد داشت.

کاخ سفید اشاره ای به اینکه رییس جمهور آمریکا با کدام یک از رهبران کشورها در حاشیه این اجلاس نشست خواهد داشت نکرد اما خبرگزاری آسوشیتدپرس از احتمال دیدار او با شی جینپینگ ، رییس جمهور چین و محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان سعودی با توجه به دعوت شدن آنها به حضور در اجلاس سران گروه 20 نوشت.

سالیوان در ادامه صحبت هایش درباره برنامه شرکت بایدن در اجلاس گروه 20 گفت: موضوعات بحث های او طیفی از مسائل را در بر می گیرند شامل تلاش های مشترک برای مقابله با مسائل جهانی اعم از گذار به سمت انرژی پاک، مبارزه با تغییرات آب و هوایی، تحفیف دادن تاثیرات اقتصادی و اجتماعی جنگ روسیه و اوکراین، افزایش ظرفیت بانک های توسعه چندجانبه از جمله بانک جهانی، مبارزه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بایدن در اجلاس گروه 20 در پایتخت هند

حضور بایدن در اجلاس گروه 20 در پایتخت هند