مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-28سياسي

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور طبس – دیهوک


همزمان با پنجمین روز هفته دولت و با حضور استاندار خراسان جنوبی، عملیات اجرایی پروژه توسعه باند دوم محور طبس – دیهوک به طول 17 کیلومتر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، همزمان با پنجمین روز هفته دولت و با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم در مجلس، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و جمعی از مدیران، عملیات اجرایی پروژه توسعه باند دوم محور طبس – دیهوک به طول 17 کیلومتر و با اعتبار 430 میلیارد تومان آغاز شد.

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه یکی از نگاه های ویژه و خاص دولت سیزدهم توجه به حوزه زیرساخت هاست، گفت: پروژه توسعه باند دوم محور طبس _ دیهوک از مصوبات سفر بخش دیهوک بود که امروز وارد فاز اجرا شد.

وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت ها، خراسان جنوبی با توجه به عقب ماندگی های تاریخی خود ضعف هایی دارد، تصریح کرد: حوزه راه ها و احداث باند دوم یکی از مهمترین ضعف های زیرساختی استان بوده و براین اساس یکی از اقداماتی که مجموعه دولت در استان به آن پرداخته، احداث باند دوم راه هاست.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در دو سال اخیر شاهد اتفاقات خوب و آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم تقریباً در تمام شهرهای استان بوده ایم، افزود: در هر شهر یک برنامه را در این خصوص آغاز کرده ایم که این نشان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور طبس – دیهوک

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور طبس – دیهوک