مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:562023-09-18فرهنگي

درخشش سفال گری البرز دردنیا


شهرزاد تیمورزاده، سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته هنرمند البرزی که آثاری از او دارای مهر مرغوبیت ملی هم هستند در بین سه هنرمند کشور به این رویداد اعزام می شود.

  به گفته سرپرست معاونت صنایع دستی البرز آرزو انوشه که در زمینه سفال سنتی لعابدار فعالیت می کند با توجه به داشتن آثاری که دارای نشان اصالت ملی هستند، در همایش بین المللی سرامیک ریشتان که از 31 شهریور تا یکم مهر برگزار می شود، حضور می یابد.

   تیمورزاده دومین جشنواره بین المللی صنایع دستی کوقند و اولین همایش بین المللی سرامیک ریشتان در کشور ازبکستان را رویدادی مهم در جهت گسترش صنایع دستی در سطح بین المللی و با حضور هنرمندان برگزیده از سراسر دنیا عنوان کرد که هنرمند البرز هم از کشور ایران برای شرکت در این جشنواره انتخاب شده است.

وی اولین همایش بین المللی سرامیک را در راستای ارائه، بازیابی و توسعه سنت های سفالگری عنوان کرد که با هدف توسعه تولید، صادرات سفال و همچنین حمایت از هنرمندان این حوزه عنوان کرد.

  فرصتی مغتنم برای ارائه توانمندی های صنایع دستی کشور  آرزو انوشه، هنرمند سفال سنتی لعابدار در البرز نیز حضور در این جشنواره را فرصتی مغتنم برای ارائه توانمندی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش سفال گری البرز دردنیا

درخشش سفال گری البرز دردنیا