مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 18:102023-08-23بين الملل

همکاری های ایران و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم گسترش می یابد


فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان سفر خود به مسکو، گفت: دو کشور مصمم هستند همکاری های خود را در زمینه مبارزه با تروریسم تعمیق و گسترش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان سفر سه روزه به مسکو، به نتایج و دستاوردهای سازنده این سفر اشاره و تاکید کرد: دو کشور مصمم هستند همکاری های خود را در زمینه مبارزه با تروریسم تعمیق و گسترش دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به تجربیات ایران و روسیه در حوزه مبارزه با تروریسم اشاره کرد و گفت: تروریسم در شکل های مختلف، یک تهدید جهانی است و ایران و روسیه حاضرند این تجربیات ارزشمند را در اختیار دیگر کشورهای جهان قرار دهند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که در مبارزه با تروریسم جدی است و تعاملات خود را با روسیه در این حوزه نه تنها تداوم خواهد بخشید، بلکه این همکاری ها هر روز عمیق تر می شود.

امیر حیدری، گفت: در مذاکره و رایزنی با سپهبد اولگ سالیکوف، فرمانده کل نیروی زمینی نیروهای مسلح روسیه به توافقات خوبی دست پیدا کردیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بازدید از دانشگاه افسری روسیه، مرکز فناوری های نظامی، مراکز آموزشی، مرکز تجهیزات پایش مرزی و مرکز تولید ادوات دفاعی روسیه اشاره کرد و گفت: در بازدید از ظرفیت ها و دستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های ایران و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم گسترش می یابد

همکاری های ایران و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم گسترش می یابد