مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:502023-08-30بين الملل

تکاپوی اف بی آی برای شناسایی مهاجران مرتبط با داعش در آمریکا


مقامات آمریکایی گفتند، اف بی آی و دیگر نهادها در حال تحقیق درباره گروهی از اتباع ازبکستانی هستند که امسال با کمک یک قاچاقچی مرتبط با یک سازمان تروریستی خارجی از مرز آمریکا و مکزیک عبور کرده و در ایالات متحده درخواست پناهندگی کرده اند.

- مقامات آمریکایی گفتند، اف بی آی و دیگر نهادها در حال تحقیق درباره گروهی از اتباع ازبکستانی هستند که امسال با کمک یک قاچاقچی مرتبط با یک "سازمان تروریستی خارجی" از مرز آمریکا و مکزیک عبور کرده و در ایالات متحده درخواست پناهندگی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقام های مطلع آمریکایی که به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای اطلاعاتی دسترسی داشتند، به ان بی سی نیوز گفتند این شبکه قاچاق انسان در ترکیه مستقر است و فردی که به ورود این مهاجران ازبک به آمریکا کمک کرد، روابطی با گروه تروریستی داعش دارد.

آدرین واتسون، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا سه شنبه در بیانیه ای گفت: با این حال، هیچ نشانه ای نیست که تایید کند افرادی که با کمک این شبکه وارد آمریکا شدند، با یک سازمان تروریستی خارجی ارتباط دارند یا در طراحی حمله تروریستی در ایالات متحده شرکت دارند.

اولین بار، شبکه خبری سی ان ان در این رابطه گزارش داد.

مقامات آمریکایی گفتند که اف بی آی در تلاش است تا حدود 15 تن از حدود 120 مهاجر ازبک را که با استفاده از این شبکه قاچاق مستق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپوی اف بی آی برای شناسایی مهاجران مرتبط با داعش در آمریکا

تکاپوی اف بی آی برای شناسایی مهاجران مرتبط با داعش در آمریکا