مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-17سياسي

پویش جشن عاطفه ها در گیلان آغاز شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از برگزاری رویداد ملی «جشن عاطفه ها» به منظور تأمین نیازهای تحصیلی دانش آموزان محروم در استان خبر داد و گفت: - ایسنا/گیلان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از برگزاری رویداد ملی جشن عاطفه ها به منظور تأمین نیازهای تحصیلی دانش آموزان محروم در استان خبر داد و گفت: رویداد ملی جشن عاطفه ها به منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت از قبیل کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر امسال با شعار آینده ساز باشیم برگزار می شود.

عباس اهرابی در جمع خبرنگاران از برگزاری رویداد ملی جشن عاطفه ها خبر داد و اظهار کرد: رویداد ملی جشن عاطفه ها به منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت از قبیل کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر امسال با شعار آینده ساز باشیم برگزار می شود.

وی در خصوص اهداف برگزاری این پویش افزود: ترویج فرهنگ و سنت حسنه نیکوکاری و احسان در راستای کمک به تحصیل علم آموزی نوجوانان و جوانان و تأمین بخشی از نیازهای دانش آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی جدید از اهداف این رویداد ملی است.

اهرابی با اشاره به اینکه در استان گیلان حدود 20 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: امید است با بهره گیری از ظرفیت های مختلف استانی از جمله مؤسسات خیریه، مراکز نیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش جشن عاطفه ها در گیلان آغاز شد

پویش جشن عاطفه ها در گیلان آغاز شد