مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 02:252023-09-12اقتصادي

سیاست دولت سیزدهم سنددار کردن اراضی است


رییس جهاد کشاورزی گیلان، ماموریت تعاون روستایی را ایجاد بازار عرضه محصولات کشت دوم دانست و خاطرنشان کرد: تعاون روستایی در سال جاری تولیدات کشت دوم از جمله پاچ باقلا و سبزی و صیفی و علوفه را خریداری و بازار عرضه را مشخص می کند.

- ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان، ماموریت تعاون روستایی را ایجاد بازار عرضه محصولات کشت دوم دانست و خاطرنشان کرد: تعاون روستایی در سال جاری تولیدات کشت دوم از جمله پاچ باقلا و سبزی و صیفی و علوفه را خریداری و بازار عرضه را مشخص می کند.

صالح محمدی در حاشیه شورای مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، با اشاره به لزوم حفاظت از اراضی کشاورزی به عنوان بستر تولید با محوریت امنیت غذایی و امنیت زیستی، اظهار کرد: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خواستار اطلاع رسانی حوزه عملکردی سال زراعی گذشته به مردم شد و افزود: سال گذشته علیرغم افزایش هزینه ها و کمبود منابع آبی و نوسان قیمت نهاده ها، در هیچ یک از محصولات کشاورزی کاهش تولید نداشتیم که نتیجه مدیریت صحیح و بهره وری است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه شاهد افزایش تولید محصولات باغی و زراعی و تولیدات دامی شامل طیور و زنبور عسل و پیله ابریشم و آبزی پروری و گوشت قرمز بودیم، تصریح کرد: در حوزه باغبانی نیز با افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست دولت سیزدهم سنددار کردن اراضی است

سیاست دولت سیزدهم سنددار کردن اراضی است