مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-28سياسي

تعارضات جنسیتی رجوی علت خشونت او بود


نظام نوپای انقلاب اسلامی در نخستین ماه های تشکیل خود با پدیده شومی با عنوان تجزیه طلبان مواجه شد.

آنها که بقایای نظام ستمشاهی بودند برخورداری ایران از حاکمیت یکپارچه را برنتابیده و خواستار از هم پاشیدن تمامیت ارضی کشور ــ که یکی از مؤلفه های قدرت است ــ بودند.

- منافقان در همه این ایام یارغار تجزیه طلبان و دشمنان نظام بودند و برای شان فرقی نمی کرد که نوکری کدام جریان را می کنند، بنابراین در همه غائله ها و آشوب های ضدایرانی حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه جام جم، این وطن فروشان که داعیه دشمنی با رژیم پهلوی را داشتند و خواستار سرنگونی شاه بودند، پس از تظاهرات 30خرداد ماه سال60 به طور علنی دشمنی خود با جمهوری اسلامی را اعلام کرده و با اتخاذ شیوه های خشن و تروریستی به مقابله انقلاب اسلامی پرداختند.

سازمان منافقین در سال های بعد با ترور مسئولان جمهوری اسلامی ایران در این خیال واهی بود که با این ابزار می تواند جای پای خود را سفت کرده و به مقام و منزلتی در کشور برسد.

سازمان منافقین این پروژه دهشتناک را که به انفجار دفتر حزب جمهوری و نخست وزیری و شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش و شهادت رجایی رییس جمهور و باهنر نخست وزیر کشورمان منجر شد با هدف بی آینده کردن جمهوری اسلامی و زدن سر آن انجام داد اما تلاش های عقیدتی و نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعارضات جنسیتی رجوی علت خشونت او بود

تعارضات جنسیتی رجوی علت خشونت او بود