مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-21سياسي

ضرورت توسعه راه ریلی شرق به غرب مازندران در دولت سیزدهم


استاندار مازندران از وزیر راه و شهرسازی خواستار توسعه راه ریلی شرق به غرب استان در دولت سیزدهم به منظور کاهش ترافیک جاده ای شد.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران از وزیر راه و شهرسازی خواستار توسعه راه ریلی شرق به غرب استان در دولت سیزدهم به منظور کاهش ترافیک جاده ای شد.

سید محمود حسینی امروز 30 شهریور ماه در جلسه شورای مسکن که با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس موجب شد تا ملت ایران در دنیا شناخته و اقتدار آنان در جهان محرز شود.

وی با اشاره به اینکه بنا به اهمیت مازندران به عنوان مرکز ثقل کریدور شمال جنوب به عنوان استان مهم در کشور تلقی می شود، افزود: بندر امیر آباد یکی از بنادر استراتژیک مازندران در فعال کردن کریدور شمال جنوب است.

استاندار مازندران به ارتباط دریای مازندران به ولگا و دریای بالتیک اشاره کرد و ادامه داد: این ظرفیت موجب افزایش گردشگر دریایی در مازندران می شود.

این مسئول توجه به محور گردشگری ساحلی در مازندران را یکی از ظرفیت های استان دانست و تصریح کرد: مازندران دارای چهار محور ارتباطی هراز، کندوان، فیروزکوه و کیاسر است که در حمل و نقل جاده ای تاثیر بسزایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه راه ریلی شرق به غرب مازندران در دولت سیزدهم

ضرورت توسعه راه ریلی شرق به غرب مازندران در دولت سیزدهم