مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 18:102023-09-09پزشكي

وازلین ابروها را پرپشت می کند؟


به گفته برخی افراد، استفاده روزانه از وازلین روی ابروها به نرم شدن و مرطوب شدن ابروها کمک و از فولیکول های مو در برابر شکستن محافظت می کند که به نوبه خود سلامت موهای ابرو را افزایش می دهد.

- جی پلاس ، وازلین فواید زیادی دارد، به این دلیل که از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند، پوست را هیدراته نگه می دارد و می تواند به حفظ موهای ابرو کمک کند.

بهداشت نیوز نوشت؛ اگر به دنبال بهترین راه برای زدن وازلین روی ابروهایتان هستید، یک برس ابروی تمیز بردارید و در مقدار کمی وازلین فرو کنید تا بتوانید فولیکول مو را بپوشانید.

سپس آن را به سمت زیر ابروی خود بکشید و به سمت بالا برس بزنید تا جلوه ابرویی خوبی داشته باشید.

برای نتیجه بهتر، مطمئن شوید که از وازلین 100درصد خالص استفاده می کنید، زیرا سایر انواع وازلین ممکن است دارای موادی باشند که می توانند پوست حساس اطراف چشم را تحریک کنند.

آیا وقتی روی ابروهایتان وازلین می زنید، آکنه ایجاد می کند؟ استفاده از وازلین روی ابروها لزوماً باعث ایجاد آکنه نمی شود، با این حال، هنگام استفاده از وازلین برای اهداف زیبایی، مهم است که به مواد تشکیل دهنده آن توجه داشته باشید.

وازلین حاوی روغن های معدنی است که در صورت استفاده نادرست می تواند منافذ پوست را مسدود کند یا شاید در پایان روز به درستی تمیز نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وازلین ابروها را پرپشت می کند؟

وازلین ابروها را پرپشت می کند؟