مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-10دانش

روایت دانشجویان از انتخاب واحد پردردسر


بعید است که دانشجو و در گیر و دار سرعت نت باشید و بخواهید انتخاب واحد کنید اما به مشکل نخورید؛ پس روایت فارس از یک روز پراسترس دانشجویان برای انتخاب واحد را بخوانید.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ روزی که فقط می خواهم تمام شود و دیگر حتی رویش را تا ترم بعد نبینم! به امید خدا فقط یک ترم باید سیستم کند انتخاب واحدی که به سرعت لاکپشت تایید می شود را تحمل کنم، از ابتدا اعلام کردند، انتخاب واحد از 10 صبح شروع می شود که با یک ویرایش زیر پوستی به ساعت 11 و سپس 12 تغییرش دادند و مثلا هم ما متوجهش نشدیم و کاش متوجه آن نمی شدیم و این حجم استرس را تحمل نمی کردیم.

* روز عذاب مشکلات فنی، قطعی، کندی و سرعت بسیار پایین سامانه انتخاب واحد از آن دسته صحبت هایی است که می توان از زبان دانشجویان در زمان انتخاب واحد شنید.

در بیشتر دانشگاه ها می بیینم انتخاب واحد خود را از این هفته آغاز می کنند و این به این معناست که دانشجویان باید دوباره با کمک سامانه های آموزشی انتخاب واحد خود را انجام دهند، سامانه هایی که کار دانشجو را راحت که هیچ؛ طولانی تر می کند و گاهی دانشجو را از جای جای دنیا به سمت دانشگاه می کشاند.

زهرا اکبری می گوید: من در زمان انتخاب واحد در سفر اربعین بودم و از همان جا با اتصال به اینترنت می خواستم انتخاب واحد خود را انجام دهم که متوجه شدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دانشجویان از انتخاب واحد پردردسر

روایت دانشجویان از انتخاب واحد پردردسر