مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 08:002023-09-17اقتصادي

هدف گذاری تولید 40 میلیون لیتر الکل در سال جاری


مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از هدف گذاری برای تولید 40 میلیون لیتر الکل طبی در شرکت خمیرمایه و الکل رازی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از هدف گذاری برای تولید 40 میلیون لیتر الکل طبی در شرکت خمیرمایه و الکل رازی خبر داد.

عبدعلی ناصری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تولید الکل در شرکت خمیرمایه و الکل رازی اظهار کرد: یک سویه جدید تولید اتانول زیستی (ET) با استفاده از راهبرد مهندسی تکاملی با روش ناپیوسته در موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر و صنایع جانبی کشف شده است که نقش بسیار موثری در افزایش تولید الکل طبی دارد.

وی با بیان این که استفاده از این سویه موفقیت آمیز بوده است، افزود: استفاده از این سویه موجب بهبود تولید و مقاومت به اتانول در مخمر ساکارومایسس سرویزیه در شرکت خمیرمایه و الکل رازی شده و می تواند در بحث افزایش تولید الکل در این شرکت نقش موثری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: با توجه به کشف این سویه جدید امسال هدف گذاری کرده ایم 40 میلیون لیتر الکل طبی تولید کنیم و قطعا این مهم محقق خواهد شد.

ناصری با بیان اینکه شرکت خمیرمایه و الکل رازی وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، 80 درصد الکل طبی مورد نیاز کشور را تولید می کند، عنوان کرد: بکارگیری این سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری تولید 40 میلیون لیتر الکل در سال جاری

هدف گذاری تولید 40 میلیون لیتر الکل در سال جاری