مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-23پزشكي

حوزه سلامت تیران و کرون با کمبود نیروی انسانی و تجهیزات مواجه است


بهداشت و درمان این شهرستان با کمبود نیروی انسانی متخصص و تجهیزات و امکانات مواجه است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: بهداشت و درمان این شهرستان با کمبود نیروی انسانی متخصص و تجهیزات و امکانات مواجه است.

علی محمدی کیا، امروز (چهارشنبه، 1 شهریور) در گردهمایی تجلیل از پزشکان و داروسازان تیران و کرون به مناسبت روز پزشک، اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی از جمله پزشک عمومی و متخصص، پرستار و نیروهای بهداشتی روند خدمت رسانی به مردم را سخت کرده و کادر درمان حجم بالایی از کار را تحمل می کنند.

وی افزود: به دنبال جذب متخصص در بیمارستان و کلینیک تخصصی دولتی این شهرستان هستیم تا مردم کمتر با مشکل رفت و آمد تا مرکز استان روبرو باشند، اما این اقدام نیازمند تأمین زیرساخت برای رفت و آمد و تأمین اعتبار مالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار تیران و کرون، ادامه داد: در صورت تأمین نیروی انسانی متخصص در حوزه بهداشت و درمان رضایتمندی شهروندان در بهره گیری از این خدمات افزایش می یابد.

وی با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی، تصریح کرد: بیمارستان بهنیا با مشارکت خیرین و دولت تجهیز شده، اما پاسخگوی همه نیازها نبوده، از این رو پروژه احداث بیمارستان امام رضا(ع) در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه سلامت تیران و کرون با کمبود نیروی انسانی و تجهیزات مواجه است

حوزه سلامت تیران و کرون با کمبود نیروی انسانی و تجهیزات مواجه است