مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-11سياسي

جمع بندی رزمایش جهانی پیاده روی اربعین در خراسان جنوبی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال بالغ بر چهار میلیون نفر از کل کشور در مراسم اربعین حسینی حضور داشتند که حدود 25 هزار نفر از خراسان جنوبی در این همایش بزرگ میلیونی شرکت کردند.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ اکنون که رزمایش جهانی پیاده روی اربعین حسینی به نقطه های پایانی نزدیک شده است همه آن هایی که شوق زیارت اربعین  را داشته اند به مقصد مقصود رفته اند و بازگشته اند و تنها عده ای اندک مانده تا بازگردند، زمان جمع بندی فرا رسیده است.

خراسان جنوبی نیز به عنوان یکی از پایگاه های مستقر در کاظمین و کربلا با مواکبی خدمات رسانی ها لازم را به زوار اربعین حسینی انجام داد و همانند همیشه نیز از این اقدام سربلند و پیروز بیرون آمد.

برخی هم این سوی مرز در استان و نقطه مرزی مهران خدمات لازم به زوار اربعین حسینی را ارائه دادند که باید به آن ها نیز خداقوت گفت و دستمریزاد.

شرکت 25 هزار نفر از خراسان جنوبی در اربعین  آن طور که سید محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در شورای اطلاع رسانی  استان اعلام کرد: امسال اجتماع بزرگ اربعین  پرشورتر از سال های گذشته برگزار شد و بالغ بر چهار میلیون نفر از کل کشور در مراسم اربعین حسینی حضور داشتند که حدود 25 هزار نفر از خراسان جنوبی در این همایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع بندی رزمایش جهانی پیاده روی اربعین در خراسان جنوبی

جمع بندی رزمایش جهانی پیاده روی اربعین در خراسان جنوبی