مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-25اقتصادي

علی آبادی: به تدریج خودروهای برقی جایگزین ماشین های بنزینی کشور می شوند


وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به طرح بر قی شدن خودروهای کشور گفت: خودروها به تدریج برقی خواهند شد و زیرساخت های آن هم در حال انجام است.

- عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: ما به دنبال برقی کردن خودروها هستیم و این این یک تحول بزرگ در صنعت خودروسازی کشور خواهد بود.

خودروهای برقی بدون آلایندگی آلودگی هوا در کشورهای صنعتی و شهرهای بزرگ موجب شده تا بسیاری از کشورها به تدریج خودروهای برقی را جایگزین خودروهای بنزینی کنند زیرا یکی از مهم ترین معایب خودروهای بنزینی، میزان بالای آلایندگی آنهاست ولی ماشین های برقی هیچ آلودگی را برای محیط زیست ایجاد نمی کنند.

وزیر صنعت معدن و تجارت در ادامه گفت وگو با فارس درباره مدت زمان برقی شدن خودروها در کشور هم تاکید کرد: قطعا کسی که تازه یک ماشین بنزینی خریده آن را کنار نمی گذارد تا از خودروی برقی استفاده کند ولی به تدریج این مسئله رخ خواهد داد و در اروپا هم چندین سال است که به تدریج خودرها در حال برقی شدن است و در کشور ما هم خودروها به تدریج برقی خواهند شد.

وزیر صمت تصریح کرد: ما هر دو محصول برقی و بنزینی را به تدریج به مردم ارائه خواهیم کرد و این مردم هستند که انتخاب می کنند از کدام نوع استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی آبادی: به تدریج خودروهای برقی جایگزین ماشین های بنزینی کشور می شوند

علی آبادی: به تدریج خودروهای برقی جایگزین ماشین های بنزینی کشور می شوند