مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-29سياسي

حمایت بنیاد 15 خرداد از پنج قلوهای مینودشتی


 بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از خانواده ای که اخیرا صاحب پنج قلو شده و نام فرزندان شان توسط رهبر انقلاب انتخاب شده است، حمایت ویژه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا علیان زادگان مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر گفت: علاوه بر تقدیم هدایای معمول که برای خانواده های دارای فرزند چندقلو در نظر گرفته ایم، از خانواده مینودشتی که صاحب فرزندان پنج قلو شده اند حمایت ویژه خواهیم کرد.

وی در تشریح این حمایت ها اظهارکرد: علاوه بر اهدای پنج بسته لبخند مادری شامل 40 قلم ملزومات مورد نیاز نوزادان از بدو تولد تا دو سالگی، کارت هدیه به مادر و تامین پوشک مصرفی به میزان 6 ماه برای هر یک از نوزادان، مقرر شد پوشک مورد نیاز این پنج قلوها تا دو سالگی نیز از سوی بنیاد 15 خرداد تامین شود.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ادامه داد: همچنین هماهنگی هایی با بنیاد علوی انجام شد و با مساعدت مدیرعامل آن بنیاد علاوه بر تامین شیر خشک نوزادان تا دوسالگی، مساعدت هایی هم جهت گرفتن پرستار برای این پنج قلوها صورت خواهد گرفت.

علیان زادگان تاکید کرد: بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با توجه به نادربودن پنج قلوزایی در کشور و مشکلات اقتصادی و معیشتی این خانواده ها، حمایت ویژه از این نوزادان را در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد 15 خرداد از پنج قلوهای مینودشتی

حمایت بنیاد 15 خرداد از پنج قلوهای مینودشتی