مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-04سياسي

امیر صباحی فرد: آماده برگزاری رزمایش با کشورهای دوست و هم پیمان هستیم


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: پیام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به ویژه پدافند هوایی ارتش به همه کشورهای دوست و هم پیمان ، صلح و دوستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران به مناسبت پانزدهمین بزرگداشت نیروی پدافند هوایی ارتش با امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش دیدار کردند.

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این مراسم، گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش که امروز در سالروز تشکیل آن قرار داریم، صیانت از حریم هوایی کشور را بر عهده دارد و با لطف خدا و سعی و کوشش همکاران پرتلاشم توانسته آسمان جمهوری اسلامی ایران را در چارچوب قوانین بین المللی برای کشورهای دوست به فضایی امن و برای هرگونه اقدام خصمانه به فضایی نا امن تبدیل کند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 نخستین بارقه های تغییر در نظم ناعادلانه جهانی و فروپاشی هندسه یک جانبه گرایی در عرصه نظام بین الملل را که در آن قدرت های بزرگ، تعیین کننده مسائل جهانی در آن روزگار بودند را رقم زد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و ثمرات آن، بیان کرد: انقلاب اسلامی که با نام خدا و با تکیه بر آموزه های نورانی دین مبین اسلام به پیروزی رسید، منافع قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر صباحی فرد: آماده برگزاری رزمایش با کشورهای دوست و هم پیمان هستیم

امیر صباحی فرد: آماده برگزاری رزمایش با کشورهای دوست و هم پیمان هستیم