مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-06اقتصادي

نفت ستاره خلیج فارس؛ دومین شرکت برتر کشور شد


مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: این مجموعه در رتبه بندی شرکت های برتر کشور از میان 100 شرکت بزرگ توانست مقام دوم را از آن خود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا جعفرپور مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس، امروز اظهار داشت: رتبه بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه های اقتصادی کشور، فضای روشن تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارائه می دهد و مبنای اولیه این رقابت میزان فروش شرکت ها است؛ این شاخص، از منطق اقتصادی بالایی برخوردار بوده و بیانگر خروجی شرکت ها و اثرگذاری شان بر اقتصاد ملی است که نشان دهنده جایگاه ویژه شرکت نفت ستاره خلیج فارس در اقتصاد کشور است.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس عنوان کرد: حملات سایبری گسترده در کشور و پیامدهای جبران ناپذیر آن باعث شد تا پالایشگاه ستاره خلیج فارس که دارای رده حیاتی در میان صنایع است، تصمیم به راه اندازی یکی از پیشرفته ترین مراکز عملیات امنیت در کشور بگیرد.

وی افزود: با راه اندازی مرکز عملیات امنیت (SOC) پالایشگاه ستاره خلیج فارس، روزانه از شمار بسیاری از حملات سایبری به این مجموعه عظیم نفتی کشور جلوگیری شده است به طوری که در سال گذشته که بسیاری از صنایع بزرگ کشور در معرض حملات سایبری قرار گرفتند و آسیب هایی دیدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت ستاره خلیج فارس؛ دومین شرکت برتر کشور شد

نفت ستاره خلیج فارس؛ دومین شرکت برتر کشور شد