مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-18پزشكي

اخذ مجوز راه اندازی رشته سلامت سالمندی در دانشگاه علوم پزشکی قم


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم از راه اندازی رشته سلامت سالمندی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته با ظرفیت پنج نفر از مهرماه سال تحصیلی 1403-1402 موافقت خبرداد.

- اخذ مجوز راه اندازی رشته "سلامت سالمندی" در دانشگاه علوم پزشکی قم ایسنا/قم معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم از راه اندازی رشته "سلامت سالمندی" در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته با ظرفیت پنج نفر از مهرماه سال تحصیلی 1403-1402 موافقت خبرداد.

دکتر محمود پرهام در گفت وگویی از اخذ مجوز راه اندازی رشته سلامت سالمندی در دانشگاه علوم پزشکی خبرداد و اظهار کرد: طی حکمی از سوی وزیر بهداشت با راه اندازی رشته سلامت سالمندی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته از مهرماه سال تحصیلی 1403-1402 موافقت به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه پذیرش این رشته تحصیلی برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی با ظرفیت پنج نفر اتفاق می افتد، گفت: نوع پذیرش از طریق آزمون وزارت بهداشت بوده و دانشجویان به صورت روزانه و شهریه پرداز جذب خواهند شد.

وی با تأکید بر لزوم بهره گرفتن از مطالب علمی و آموزشی هر چه بیشتر و بهتر اساتید مجرب و دانش آموخته رشته سلامت سالمندی اظهار کرد: دو تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز راه اندازی رشته سلامت سالمندی در دانشگاه علوم پزشکی قم

اخذ مجوز راه اندازی رشته سلامت سالمندی در دانشگاه علوم پزشکی قم