مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-26سياسي

مجوز احداث مدرسه صدرا در نظرآباد صادر شد


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم حمایت از مدارس صدرا، گفت: طی رایزنی های صورت گرفته مجوز ایجاد مدرسه صدرا در شهرستان نظرآباد اخذ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، امروز در مراسم تجلیل از مدیریت کادر آموزشی، فرهنگی و پرورشی مدرسه صدرا هشتگرد که به مناسبت انتخاب مدرسه نمونه صدرا کشور در محورهای مدیریت، پرورشی و برگزیده کانون فرهنگی، در محل مدرسه صدرا برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت، با بیان اینکه اولین مدرسه صدرا استان را تاسیس کردم، گفت: مجوز مدرسه صدرا را برای نظرآباد گرفته شد و خروجی ها خوبی داشت.

وی اشاره ای به مدارس صدرا کرد و افزود: باید به مدارس صدرا توجه ویژه ای شود و مدارس صدرا باید در شان معلمان و دانش آموزان باشد در این راستا نیاز داریم حتما یک مدرسه خوب ویژه فعالیت مدارس صدرا پیش بینی شود.

وی با بیان اینکه خروجی دانش آموزان مدرسه صدرا باید دانشگاه یا مراکز مرتبط باشد، تصریح کرد: این موضوع حتما باید در مدرسه صدرا حمایت و پیگیری شود .

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه دغدغه آموزش و پرورش باید در راستای کیفیت آموزشی باشد، ادامه داد: نیرو انسانی بسیار خوب و استعدادهای عالی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز احداث مدرسه صدرا در نظرآباد صادر شد

مجوز احداث مدرسه صدرا در نظرآباد صادر شد