مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-13سياسي

کمک بانوان به اقتصاد خانواده ایثارگری است


استاندار قم با بیان اینکه مهمترین نقش یک مادر و همسر تعلیم و تربیت فرزندان است، گفت: تفکر اسلامی، فعالیت خانه داری، کار و تلاش بانوان را یک نوع ایثار و فداکاری از سوی آن بانو برای خانواده می داند.

- ایسنا/قم استاندار قم با بیان اینکه مهمترین نقش یک مادر و همسر تعلیم و تربیت فرزندان است، گفت: تفکر اسلامی، فعالیت خانه داری، کار و تلاش بانوان را یک نوع ایثار و فداکاری از سوی آن بانو برای خانواده می داند.

این ایثار و تلاش حاصل علاقه به خانواده است.

دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم امروز 22 شهریورماه در سومین رویداد ملی اقتصادی هجرت (خانه سلیمانی) که به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد، ضمن تقدیر از برپایی چنین رویدادهایی که با محوریت ارج نهادن به خانواده و بانوان این سرزمین است، اظهار کرد: اگر می خواهیم یک جامعه پویا داشته باشیم، نیازمند زنان و مادرانی هستیم که علی رغم پویایی بتوانند در تمامی ابعاد بویژه در تعلیم و تربیت مورد تاکید رهبر انقلاب تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی ضمن ارائه توصیفی از نقش زنان و مادران در تحقق اقتصاد اسلامی، تصریح کرد: هیچ مکتبی در علم اقتصاد به شکوفایی اقتصاد اسلامی نیست زیرا تمامی جزییات زندگی به همراه اختیارات در آن دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بانوان به اقتصاد خانواده ایثارگری است

کمک بانوان به اقتصاد خانواده ایثارگری است