مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-09دانش

تسهیل فرآیند جذب دانشجویان خارجی در مراکز آموزشی علمی کاربردی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین موسی زاده سرپرست دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه جامع علمی کاربردی در جلسه نحوه جذب دانشجویان خارجی که با حضور سعید محمدیان سمنانی رییس واحد استانی سمنان .

- سرپرست دفتر همکاریهای علمی و بین المللی دانشگاه جامع علمی کاربردی از تسهیل فرایند جذب دانشجویان خارجی در مراکز آموزش علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین موسی زاده سرپرست دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه جامع علمی کاربردی در جلسه نحوه جذب دانشجویان خارجی که با حضور سعید محمدیان سمنانی رییس واحد استانی سمنان و روسای مراکز آموزش غیردولتی علمی کاربردی این استان برگزار شد، گفت: در جمهوری اسلامی ایران در دوره سیزدهم نگاه ویژه و دیپلماسی به جذب دانشجویان خارجی دارد و تا به امروزه همه مساعدت های لازم و همسویی ارگان های ذیربط برای جذب چنین دانشجویانی کاملا انجام شده است.

وی ادامه داد: در نحوه جذب دانشجویان خارجی در مراکز غیردولتی که قابلیت جذب چنین دانشجویانی را دارند باید به این نکته توجه داشت که دارای چه مزیت هایی هستند و باتوجه به شناخت و بررسی کافی از مزیت های موجود می توان در نحوه جذب آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل فرآیند جذب دانشجویان خارجی در مراکز آموزشی علمی کاربردی

تسهیل فرآیند جذب دانشجویان خارجی در مراکز آموزشی علمی کاربردی