مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-30اقتصادي

650 مرکز درمانی قم طرف قرارداد بیمه سلامت هستند


دهک های درآمدی یکم تا پنجم بر مبنای اعلام سازمان هدف مندی یارانه ها به طور رایگان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

- ایسنا/قم مدیرکل بیمه سلامت استان قم افزود: دهک های درآمدی یکم تا پنجم بر مبنای اعلام سازمان هدف مندی یارانه ها به طور رایگان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

دکتر عباس فتحی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه حدود 650 مرکز درمانی با سازمان بیمه سلامت استان قرارداد همکاری دارند، عنوان کرد: در حال حاضر حدود 620 هزار شهروند استان قم تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت بر حسب قانون بودجه سال 1401 موظف به تشکیل صندوق بیماران خاص و صعب العلاج بوده است، ادامه داد: تمام افراد دارای بیمه پایه تحت پوشش این صندوق قرار می گیرند؛ در این صندوق 107 بیماری با هدف حمایت از بیمه شدگان تعریف شده است.

فتحی با بیان اینکه صندوق بیماران خاص و صعب العلاج بیمه سلامت خدمات را به دو صورت به جامعه هدف ارائه می دهد، اظهارکرد: 95 درصد اعتبار این صندوق برای استفاده در سامانه های سازمان بارگذاری شده و بیماران در مراجعه به مراکز درمانی از تخفیفات بهره مند می شوند؛ همچنین 5 درصد اعتبارات این صندوق خارج از ضوابط با تشکیل پرونده در سازمان های بیمه به بیماران پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

650 مرکز درمانی قم طرف قرارداد بیمه سلامت هستند

650 مرکز درمانی قم طرف قرارداد بیمه سلامت هستند