مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-12فرهنگي

آثار هنری ارزنده باید در جایی متناسب با شأن هنرمند دیده شود


مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران، ضمن حضور در منزل خسرو روشن، با این خوشنویس پیشکسوت دیدار و گفت وگو کرد.

- مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران، ضمن حضور در منزل خسرو روشن، با این خوشنویس پیشکسوت دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین دیدار از سلسله دیدارهای مدیرکل هنرهای تجسمی با هنرمندان این عرصه که درگه اهل هنر نام دارد، با حضور محمد خراسانی زاده در منزل خسرو روشن، هنرمند پیشکسوت حوزه خوشنویسی و نقاشی خط رقم خورد.

در این دیدار که با حضور جعفر واحدی، رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر همراه بود، خسرو روشن با اشاره به سابقه فعالیت های هنری خود گفت: من از سال 1348 تاکنون در زمینه خوشنویسی فعالیت می کنم و هر آنچه که در این مسیر به دست آورده ام، مرهون دعای خیر پدر و مادرم بوده است.

او ادامه داد: ما به خاطر کسب مقام و مادیات به وادی هنر وارد نشدیم، تنها به خاطر عشقمان به این عرصه ورود کردیم.

بسیاری از هنرمندان ما آثار هنری ارزنده ای را خلق کرده اند که باید در جایی که متناسب با شأن آنهاست، قرار گرفته و دیده شود.

سپس، محمد خراسانی زاده ـ مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ ضمن تحسین تلاش های هنری صورت گرفته از سوی روشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار هنری ارزنده باید در جایی متناسب با شأن هنرمند دیده شود

آثار هنری ارزنده باید در جایی متناسب با شأن هنرمند دیده شود