مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:302023-08-24سياسي

پرواز اربعین از فرودگاه شهدای سمنان محقق شد


نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه پرواز اربعین فرودگاه سمنان انجام خواهد شد، گفت: دو پرواز در روزهای دهم و سیزدهم شهریورماه زائران را انتقال خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس گلرو صبح پنجشنبه در مراسم نخستین روز از هفته دولت و در شبستان بزرگ حرم مطهر حضرت یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان ضمن بیان اینکه پس از پیگیری و تحقق مرز هوایی فرودگاه شهدای سمنان، پیگیری طی یک سال گذشته برای تکمیل ترمینال فرودگاه سمنان انجام شد، تاکید کرد: امروز سالن برای پرواز آماده است.

وی با بیان اینکه مجوز پرواز از فرودگاه سمنان به مقصد نجف اخذ شده است، افزود: دو پرواز در روزهای دهم و سیزدهم شهریورماه زائران اربعین را از سمنان به فرودگاه نجف اشرف منتقل خواهد کرد.

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس همچنین آب را بحران اصلی سمنان دانست و تاکید کرد: با پیگیری های دولت و مجلس گره هایی که در پروژه های تأمین آب استان وجود داشت برطرف شده و کار با شتاب در حال انجام است.

گلرو نگاه کلان و راهبردی در حل مشکلات را یکی از ویژگی های دولت سیزدهم دانست و بیان داشت: جهش مسکن و دانش بنیان، محرومیت زدایی از روستاها و سوق دادن بودجه از حوزه برخوردار به حوزه غیر برخوردار از دیگر اقدامات دولت محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز اربعین از فرودگاه شهدای سمنان محقق شد

پرواز اربعین از فرودگاه شهدای سمنان محقق شد