مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-05اقتصادي

ارائه تسهیلات برای ضمانت پرداخت مالیات/ مالیات ستانی از فعالان مجازی و اینفلوئنسرها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «مهدی موحدی» درگفت وگویی افزود: یکی از اهداف سازمان امور مالیاتی این است که تا جای ممکن مالیات ها را با هدفگذاری بر نقاط مغفول و کور که پیش از این مالیات ستانده نمی شده و مربوط به حوزه غیرمولد است، - مهدی موحدی گفت که در راستای اجرای عدالت مالیاتی، تولیدکنندگان شامل تسهیلات شده و فعالان مجازی با ابزار های مختلف برای مالیات ستانی شناسایی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی موحدی درگفت وگویی افزود: یکی از اهداف سازمان امور مالیاتی این است که تا جای ممکن مالیات ها را با هدفگذاری بر نقاط مغفول و کور که پیش از این مالیات ستانده نمی شده و مربوط به حوزه غیرمولد است، دریافت کند.

وی گفت: یکی از اهداف سازمان مالیاتی، ارائه تسهیلات مربوط به پرداخت گمرک برای واردکنندگان است تا در فشار مالی و کمبود نقدینگی از ضمانت های بانکی و وثیقه های دیگر استفاده کنند.

موحدی ادامه داد: همه تولیدکنندگان می توانند از این شرایط برای پرداخت مالیات استفاده کنند تا بر منابع مالی و اقتصادی شان در امر تولید فشاری وارد نشود.

سخنگوی سازمان مالیاتی یکی دیگر از اقداماتی که در حوزه عدالت مالیاتی انجام شده را شناسایی کسانی برشمرد که فعالیت انتفاعی داشته و سود اقتصادی می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات برای ضمانت پرداخت مالیات/ مالیات ستانی از فعالان مجازی و اینفلوئنسرها

ارائه تسهیلات برای ضمانت پرداخت مالیات/ مالیات ستانی از فعالان مجازی و اینفلوئنسرها