مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-25اقتصادي

سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی برای توسعه جغتای


نماینده مردم شهرستان های غرب خراسان رضوی در مجلس گفت: 200 میلیارد تومان برای اجرای طرح های زیرساختی جغتای، در نظر گرفته شده که این میزان سرمایه گذاری بی نظیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جغتای، بهروز محبی با بیان اینکه 200 میلیارد تومان برای اجرای طرح های زیرساختی جغتای، در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی راه روستاهای دستوران و منیدر جغتای، به طول 14 کیلومتر و با حجم سرمایه گذاری 330 میلیارد تومان، یکی از این موارد است.

وی افزود: احداث جاده منیدر به فرومد نیز از سال گذشته آغاز شده که با تکمیل این پروژه، زمینه خروج شهرستان جغتای از بن بست فراهم شده، فاصله جغتای به تهران بیش از 100 کیلومتر کوتاه می شود و مسیر دسترسی این منطقه به استانهای همجوار، تسهیل می شود.

نماینده مردم شهرستان های غرب خراسان رضوی ادامه داد: برای مسیر ارتباطی جغتای - برغمد، از محل اعتبارت سفر استانی هیات دولت 30 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که بخشی از آن هزینه شده و البته بهسازی و تعریض این مسیر، نیازمند اعتبارات بیشتری است.

محبی گفت: همچنین آغاز عملیات اجرایی پست 132 کیلو ولت ناحیه صنعتی جغتای، با ظرفیت 15 مگاولت آمپر در دهه فجر سال گذشته، آغاز شده که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و در هفته دولت شهریور امسال به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی برای توسعه جغتای

سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی برای توسعه جغتای