مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-09پزشكي

انجام پیچیده ترین جراحی تومور مغزی کشور برای اولین بار در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، امین جسمانی جراح مغز و اعصاب و رییس تیم جراحی اظهار کرد: دختری 13 ساله ساکن تفت یزد که پیشتر در تهران تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و مغز وی بطور کامل تخلیه نشده بود به بیمارستان شهید رهنمون یزد مراجعه کرد.

- اولین عمل پیچیده تومور ممنژیوم گرید سه مغزی به وزن 3.

5 کیلوگرم در کشور توسط پزشکان یزدی در بیمارستان شهید رهنمون این استان انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، امین جسمانی جراح مغز و اعصاب و رییس تیم جراحی اظهار کرد: دختری 13 ساله ساکن تفت یزد که پیشتر در تهران تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و مغز وی بطور کامل تخلیه نشده بود به بیمارستان شهید رهنمون یزد مراجعه کرد.

وی با بیان این که تومور این بیمار به طرز وحشتناکی بزرگ شده بود و جان این دختر نوجوان را به خطر انداخته بود، افزود: متاسفانه هیچ پزشکی حاضر به پذیرش این بیمار نشده بود.

این جراح مغز و اعصاب در استان یزد گفت: شرایط به گونه ای بود که خانواده این بیمار عاجزانه از ما خواستند تا فرزندشان را معالجه کنیم و تیم درمانی یزد با پذیریش ریسک بالا، حاضر به انجام این عمل جراحی شد.

دکتر جسمانی با بیان این که عمل جراحی یاد شده در نوع خود در کشور بی سابقه و هفت ساعت به طول انجامید، تصریح کرد: به اتفاق دکتر ماندگاری، فوق تخصص گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام پیچیده ترین جراحی تومور مغزی کشور برای اولین بار در یزد

انجام پیچیده ترین جراحی تومور مغزی کشور برای اولین بار در یزد