مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-12بين الملل

آمادگی پسر «خلیفه حفتر» برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری لیبی


پسر خلیفه حفتر، ژنرال بازنشسته و فرمانده نیروهای موسوم به «ارتش ملی لیبی» برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام آمادگی کرد.

- آمادگی پسر خلیفه حفتر برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری لیبی پسر خلیفه حفتر، ژنرال بازنشسته و فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، الصدیق حفتر ، پسر ارشد خلیفه حفتر از آمادگی خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آتی لیبی خبر داد.

پسر ارشد حفتر درباره امکان نامزدی اش در انتخابات آینده لیبی تصریح کرد: همه چیز به شرایط آن زمان بستگی دارد؛ اما اگر نامزد شوم، نماینده همه ملت لیبی خواهم بود؛ اگر لیبیایی ها معتقد هستند که من می توانم شرایط را تغییر دهم، چرا که نه.

وی علی رغم اعلام آمادگی برای نامزدی در انتخابات گفت که برگزاری انتخابات در صورت ثبات کشور و تشکیل یک دولت واحد جدید امکان پذیر است.

پسر حفتر ادامه داد: با دولت عبدالحمید الدبیبه نمی توان به برگزاری انتخابات رسید، چنین چیزی محال است.

الصدیق حفتر خود را نماینده نسل جوان لیبی معرفی و تاکید کرد: من معتقدم که تمام امکانات لازم برای برقراری ثبات در لیبی و دستیابی به انسجام و وحدت میان لیبیایی ها را دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پسر «خلیفه حفتر» برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری لیبی

آمادگی پسر «خلیفه حفتر» برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری لیبی