مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-22پزشكي

استنشاق را در فصل سرما جدی بگیرید/لزوم مصرف میوه های فصل+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احسان میرزایی، پزشک طب سنتی در رابطه با پیشگیری از بیماری های فصل سرما اظهار داشت: اولین مورد، مورد اهمیت است و باید به آن دقت شود، - استنشاق را در فصل سرما جدی بگیرید/لزوم مصرف میوه های فصل+فیلم پزشک طب سنتی گفت: در اوج کرونا تحقیقی در کشور آلمان صورت گرفت و مقاله آن منتشر شد.

طبق داده های این تحقیق کسانی که روزانه چند نوبت با آب نمک رقیق و یا سرم شستشو استنشاق می کردند، پس از ابتلا به کرونا 19 درصد کاهش بستری داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احسان میرزایی، پزشک طب سنتی در رابطه با پیشگیری از بیماری های فصل سرما اظهار داشت: اولین مورد، مورد اهمیت است و باید به آن دقت شود، موضوع تغییر فصل است.

ما در فصل گرما بوده ایم و باید در پاییز و زمستان قاعدتاً باید نوع لباس پوشیدن، غذا خوردن و خوابیدن و به طور کلی سبک زندگی ما نسبت به فصل گرما تغییر کند.

نکته ای که مردم باید نسبت به آن دقت داشته باشند این است که در فصل پاییز و زمستان بادی که می وزد، بادی است که موجب بیماری می شود؛ لذا پوشاندن بدن در منابع روایی بسیار توصیه شده است.

حتی در منابع روایی ما هم وجود دارد که همان کاری که باد بهار با بدن می کند و بدن را زنده می کند، باد پاییزی هم سبب بیماری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استنشاق را در فصل سرما جدی بگیرید/لزوم مصرف میوه های فصل+فیلم

استنشاق را در فصل سرما جدی بگیرید/لزوم مصرف میوه های فصل+فیلم