مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-02اجتماعي

آغاز موج بازگشت زائرین اربعین حسینی به کهگیلویه و بویراحمد از مرز شلمچه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: 7 هزار و 568 زائر از طریق 242 سفر ناوگان اتوبوسی به مرز شلمچه اعزام شدند.

- عابد محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، گفت: مجموعا تا پایان دهم شهریور 7 هزار و 568 زائر از طریق 242 سفر ناوگان اتوبوسی به مرز شلمچه اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: بازگشت زائرین اربعین حسینی از کشور عراق به مرز شلمچه از روز گذشته آغاز شده و تاکنون 652 زائر با 18 دستگاه وارد مرز شلمچه و سپس استان کهگیلویه و بویراحمد شده اند.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود بازگشت زوار اربعین به استان تا 20 شهریور ادامه داشته باشد که به همین منظور دو اکیپ راهداری جهت هماهنگی و کمک به بازگشت زائرین در مرز شلمچه مستقر شدند.

این مسوول بیان کرد: محور گچساران_ بهبهان آخرین محور ترانزیتی استان است که از 27 مرداد تا دهم شهریور 138 هزار وسیله نقلیه از گچساران به سمت بهبهان تردد داشتند که 601 دستگاه اتوبوس بودند و با توجه به اینکه محور در تردد زوار اربعین است 56 درصد نسبت به سال گذشته افزایش تردد در این محور نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز موج بازگشت زائرین اربعین حسینی به کهگیلویه و بویراحمد از مرز شلمچه

آغاز موج بازگشت زائرین اربعین حسینی به کهگیلویه و بویراحمد از مرز شلمچه