مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-07اقتصادي

تامین آب سالم زوار اربعین با نصب دستگاه های تصفیه آب گالنی


یک شرکت دانش بنیان تولید دستگاه تصفیه آبی را در دست دارد که توانسته است این محصول را در راهپیمایی اربعین به کار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، یک شرکت دانش بنیان تولید دستگاه تصفیه آب را در دست دارد و توانسته بازار خوبی برای این محصول در داخل کسب کند.

علی اکبر بابالو، رییس هیات مدیره این شرکت در خصوص نحوه عملکرد این محصول گفت: این محصول، برای آب های شیرین که دارای آلودگی های میکروبی، گنداب، کدورت، گل و لای و ذرات جامد هستند، کاربرد دارد و می تواند میزان این آلودگی ها را کاهش دهد.

وی در خصوص کاربست این محصول در راهپیمایی اربعین، افزود: یکی از معضلات و مسائل در جریان راهپیمایی اربعین، رها شدن بطری ها و لیوان های یکبار مصرف است که علاوه بر آلودگی بصری و هزینه های تولیدی، می تواند برای محیط زیست بسیار زیان آور باشد.

بابالو افزود: مضاف بر اینکه حتی موکب هایی که مخازنی برای تهیه آب سرد، تدارک دیده اند، هم نمی توانند آبی با کیفیت مطلوب ارائه کنند چون اغلب این آب ها، آب تصفیه شده RO بوده که آب تلخی است و عمدتا هم املاح مفید خود را از دست داده است و نه تنها برای مردم منطقه مفید نیست که در دراز مدت می تواند مسائل و مضراتی را به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب سالم زوار اربعین با نصب دستگاه های تصفیه آب گالنی

تامین آب سالم زوار اربعین با نصب دستگاه های تصفیه آب گالنی