مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-29بين الملل

پیام تسلیت رییس جمهور ترکمنستان به «امامعلی رحمان»


رییس جمهور ترکمنستان در پیامی به همتای تاجیک خود، کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کشور بر اثر وقوع سیل را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سردار بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان در پیامی به عنوان امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان تاجیک بر اثر وقوع سیل را تسلیت گفت.

بردی محمداف در پیام خود از طرف مردم و دولت ترکمنستان ابراز همدردی کرده و اعلام داشته است که در این لحظات دشوار در کنار خانواده های قربانیان قرار داشته و برای مجروحین این حادثه شفای عاجل می خواهد.

شایان ذکر است که در یک روز قبل بر اثر بارش زیاد باران و جاری شدن سیلاب در شهر وحدت (در 30 کیلومتری دوشنبه ) 11 نفر و در ناحیه رودکی (در 17 کیلومتری دوشنبه ) 2 نفر جان خود را از دست دادند.

بارش شدید باران در روز یکشنبه همچنین به بخش هایی از جاده دوشنبه – خجند که مسیر ارتباط مستقیم بین مناطق جنوبی و شمالی تاجیکستان است، خسارتی وارد کرد.

امامعلی رحمان رییس جمهوری تاجیکستان ضمن ابراز همدردی با خانواده ها و بستگان کشته شدگان، به مقامات مربوطه این کشور دستور داد تا در اسرع زمان کمک های لازم به خانواده های قربانیان ارائه داده، اقدامات فوری برای رفع عواقب بلایای طبیعی را اتخاذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس جمهور ترکمنستان به «امامعلی رحمان»

پیام تسلیت رییس جمهور ترکمنستان به «امامعلی رحمان»